Facebook, Instagram і Google переглядають заборону на рекламу криптовалют і ICO

Єсіпов Андрій
23 Липня о 22:00
Поділитися:

Рекламу криптобіржі Coinbase знову можна побачити в Facebook, Instagram і Google,.

Гіганти індустрії з мільярдами користувачів щомісячно, схоже, переглядають своє рішення про заборону на розміщення реклами криптовалют, надавши американській криптобіржі Coinbase явну конкурентну перевагу.

Короткочасні санкції

Багато криптокористувачів натхненні неочікуваною відміною заборони і сприймають цю новину, як позитивний імпульс для подальшого розвитку ринкової ситуації.

“Google і Facebook знову дозволили Coinbase розміщувати свою рекламу. Рівень загального визнання біткоїна, схоже, вже ніколи не буде попереднім: ми вже відштовхнулись від дна”, – написав відомий трейдер та інвестор Алістер Мілн у Twitter-акаунті.”

Всередині травня Google, Facebook та Instagram анонсували заборону на розміщення реклами ICO і криптовалют. Минулого місяця він вступив у дію.

Але не пройшло і двох повних місяців з моменту фактичної заборони, як рекламна кампанія американської криптобіржі Coinbase знову з’явилась на площадках медійних гігантів.

СEO Coinbase, Браян Армстронг написав у своєму  Twitter-аккаунті пару днів тому:

“FACEBOOK заборонив рекламу криптовалют цього році. Однак ми раді повідомити, що ввійшли до whitelist і знову можем залучати більшу кількість користувачів до участі у новій фінансовій системі.”

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

UAH
USD
EUR
BTC
0
0 %
ETH
0
0 %
LTC
0
0 %
XRP
0
0 %
XMR
0
0 %
KRB
0
0 %
BTC
$0
0 %
ETH
$0
0 %
LTC
$0
0 %
XRP
$0
0 %
XMR
$0
0 %
KRB
$0
0 %
BTC
0
0 %
ETH
0
0 %
LTC
0
0 %
XRP
0
0 %
XMR
0
0 %
KRB
0
0 %

Слідкуйте за нами

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: